نرم افزار حرفه ای فروش به همراه اتصال به سامانه مودیان با قیمت مناسب

services

خدمات پشتیبانی

هميشه استفاده از ابزارهايي که به ما در جهت سهولت بخشيدن به کارهايمان کمک مي کنند نياز به آموزش، راهنمايي و بروزرساني مداوم دارند . لذا گروه نرم افزاري حسابرس براي ايجاد رضايتمندي بيشتر مشتريان خود اقدام به ارايه خدمات متنوعي با عنوان خدمات پشتيباني نموده است. مشتريان در سال اول از خدمات به صورت رايگان استفاده مي کنند ولي بعد از آن در صورت تمايل با پرداخت مبلغي منصفانه مي توانند از خدمات پشتيباني مجددا استفاده نمايند. از جمله خدماتي که مشتريان در مدت زمان داشتن اعتبار پشتيباني مي توانند از آن ها استفاده نمايند مي توان به پاسخگويي سوالات از طريق تلفن، انجام خدمات ريموت از طريق اينترنت، انجام خدمات حضوري در محل شرکت ، بروزرساني نسخ جديد نرم افزار، رفع باگ هاي احتمالي و … اشاره نمود. همچنين جهت سهولت بخشيدن و افزايش کيفيت خدمات گروه نرم افزاري حسابرس اقدام به توليد مرکز خدمات پشتيباني نموده است که به سادگي مشتريان در اين سيستم نوين مي توانند خدمات خود را دريافت نمايند. .

services

مزایای داشتن اعتبار پشتیبانی

دریافت نسخه های جدید نرم افزار به صورت رایگان

ارتباط تلفنی و اینترنتی با پشتیبان در ساعت اداری

ارتقاء محصولات و افزونه ها

کاهش هزینه انتظار

فرآیند خدمات

شرکت نرم افزاری حسابرس ، به کمک مرکز ارائه خدمات آنلاین و پشتیبانی از راه دور و از طریق فعالیت‌های زیر توانسته است رضایت مشتریان خود را در سراسر کشور به بالاترین سطح موردانتظار ارتقاء دهد:
بکارگيري گروه‌هاي مجرب ارائه دهنده خدمات در سطوح مختلف کارشناسي
به کارگيري ابزارهاي نوين جهت روان‌سازي ارتباط با مشتريان
اعمال مستمر تغييرات بر اساس نيازهاي منطقي و کاربردي مشتريان در روش‌های ارائه خدمات
ايجاد امکانات نرم‌افزاري مناسب براساس تغييرات قوانين و مقررات کسب‌وکار
سطوح مختلف خدمات پشتیبانی عبارتند از:
سطح اول: مديريت تماس، دريافت و ثبت درخواست‌ها
سطح دوم: پاسخ‌گويي تلفني و پشتيباني از راه دور
سطح سوم: پشتيباني اجرايي (با حضور کارشناسان مجرب در سايت مشتري)
سطح چهارم: پشتيباني فني (با انجام درخواست‌هاي فني در نرم‌افزارها و توسعه سيستم‌ها)
همچنین براي ارائه خدمات پشتيباني با کيفيت مناسب و سرعت بالا به مشتريان، ساختارهاي زير ايجاد گرديده است:
مرکز پاسخ‌گويي تلفني (Call Center) با استفاده از ابزارهاي نوين ارتباطي
کارشناسان مجرب ارائه‌دهنده خدمات پشتيباني در قالب تيم‌هاي عملياتي
گروه مديريت محصول هر نرم‌افزار براي مراقبت مستمر از کيفيت محصول و نظارت بر توسعه آن
گروه تست و تضمين کيفيت نرم‌افزارها با اتکاء به سناريوهاي مدون و روزآمد تست و نيز استفاده از ابزارهاي مکانيزه استاندارد در مديريت و کنترل نگارش‌ها
شرکت آموزشي و تحقيقاتي موناد جهت برگزاري دوره‌هاي متنوع آموزشي
واحد رسيدگي به شکايت مشتريان زير نظر يکي از اعضاء هيئت مديره و مدير راهکارهاي جامع موناد
واحد ارزيابي رضايت مشتريان زير نظر مديرعامل موناد جهت سنجش ادواري رضايتمندي مشتريان
ايجاد مدل‌هاي متنوع در قراردادهاي پشتيباني متناسب با سطح و عمق نياز مشتريان

ابزار های پشتیبانی موناد

نرم افزار ارتباط از راه دور (Any Desk)
دانلود
Service قفل سخت افزاری
دانلود
نرم افزار خروجی چاپی PDF
دانلود
Microsoft .NET Framework 4.8
دانلود

پرسش های متداول

مجموعه نرم افزاری موناد شامل:

نرم افزار حسابداری مالی و کنترل های مالی

کنترل نقدینگی (خزانه داری)

نرم افزار انبارداری و حسابداری انبار

نرم افزار خرید و فروش ، پخش و توزیع

نرم افزار اموال و دارائی های ثابت

نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم افزار پرسنلی و حقوق و دستمزد

نرم افزار ساخت و تولید

نرم افزار پیگیری قراردادها میباشد که از منو محصولات میتوان به اطلاعات در مورد هریک از آنها دسترسی داشت.

جهت تنظیم قرار بابت جلسه حضوری می‌توانید در صفحه درخواست دمو نرم‌افزار، درخواست خود را ثبت کنید. پس از اینکه اطلاعات

شما در سایت ثبت گردید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما جهت برگزاری جلسه دمو تماس خواهند گرفت.

و یا همواره میتوانید با شماره 88328920 جهت تنظیم قرار بابت جلسه دمو تماس حاصل فرمایید.

موناد نرم افزاری تحت ویندوز است که بر تمام نسخه های ویندوز نصب میشود

برای دانلود کاتالوگ و بروشورهای نرم افزار موناد میتوانید از طریق منو پایین سایت و قسمت دانلود کاتالوگ فایل pdf کاتالوگ را دانلود نمایید

جهت دریافت پشتیبانی میتوانید با شماره های شرکت 02188829429 و 02188328920 تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان ما ارتباط بر قرار کنید